EMAIL_CAMPAIGN_10_6_2019_22_6

Recent Posts

Archive

Tags

Hvor sterk er du?

Når du skal få tilpasset programmet ditt på best mulig måte er det hensiktsmessig å vite hvor sterk du er. Det legger grunnlaget for å kunne si noe om hvor mye du vil løfte i en treningsøvelse, f.eks i benkpress.

Stort sett så får du program der det står 8-12 repetisjoner og 2-4 serier/ runder. Antall repetisjoner sier noe om hvor mange kilo du må ha som belastning.

For bli sterkere må du øke belastningen eller ta flere gjentagelser. En muskel som utsettes for større belastning vil tilpasse seg den = du blir sterkere.

Noen ganger kan det være vanskelig å gjennomføre test. Det er av flere grunner; du må gjennomføre testen alene, du er usikker på om du er sterk nok, du er usikker på om du vil gjøre alle repetisjonene riktig.

Vi ønsker å hjelpe deg å få fremgang i styrken din og har derfor laget en kalkulator. Med den kan du stipulere hva du vil klare å løfte som maks.

Prøv den gjerne ut. Du finner den her

Ønsker du å gjennomføre en test av maksimal styrken kan du kontakte oss på mail: kontakt@activetrening.no

Tomteveien 21 Fredrikstad Norway 1618

©2018 av Active Trening.