EMAIL_CAMPAIGN_10_6_2019_22_6 Nyheter og treningstips | Østfold | Www.activetrening.no

October 31, 2018

Disse beskrivelsene tikket inn etter vår første gruppetime på dagtid. Hver mandag og torsdag fra kl 10.00 til 10.45. Deltagerne på timen fikk utfordret balanse, styrke og utholdenhet på den dagens AT360 på dagtid for "Godt voksen". 

Dette er timer for deg som er 35+ og...

October 29, 2018

I år har vi gleden av å invitere til Julebord lørdag 8/12 på Active.

Vi ser for oss følgende program:
18.30 - 19.30 oppmøte og mingling

19.30 vi gjør oss klare for å sette oss til bords.

Meny presenteres nærmere og da vil påmelding være bindene.


Annen drikke kan medbringe...

October 21, 2018

Utsagn som "kroppen tilpasser seg" og "kroppen er skapt for bevegelse" er begge riktige. Vi ønsker at kroppen skal være optimalt forberedt på de bevegelser vi vil møte i hverdagen, men da må vi også vurdere å  gjennomføre andre treningsmetoder og øvelser.

Begrepene tø...

October 14, 2018

Regelmessig fysisk aktivitet er bra for oss - men det visste du, ikke sant?

 

Hjerneforsker, Ole Petter Hjelle, viser til at fysisk aktivitet og trening påvirker oss på veldig mange måter; det bedrer hukommelsen og intelligensen, øker evnen til stressmestring og reduser...

October 9, 2018

Nå ønsker vi å hjelpe deg som er utrent. Er du klar for å komme igang?

Samme gode treningsmiljø, men nytt utstyr og flere gruppetreninger på Active Trening. 
Grip  muligheten nå og kom igang med treningen.

Har du lyst til å være en av 20 som får muligheten til å prøve vå...

October 4, 2018

Trening 2 ganger i uka kan være tilstrekkelig for å opprettholde og utvikle god fysisk form.

October 3, 2018

En baseøvelse er en øvelse som aktiverer muskler over to eller flere ledd. Det er øvelser du bør prioritere, uavhengig av målsetting.
Baseøvelser engasjerer store muskelgrupper og er funksjonelle for oss i hverdagen.

Når du trener baseøvelser er fordelene:
1) tidsbespar...

October 3, 2018

Ida, Jørgen og Espen står klare i riggen fra uke 41 med ny motivasjon. De har klargjort programmer med effektive, funksjonelle øvelser.

Ta en kikk her:

Ida har timer på onsdag fra kl 18.15:

Favorittøvelser

Jørgen har flere økter på mandag og tirsdag:

Favorittøvelser

Espen ha...

Please reload